„Przyszłość dla dziewczynek” pokazuje, na jakie bariery natrafiają dziewczynki w trakcie systemowej edukacji. W jakie koleiny wskakują i jakie szkodliwe etykietki przyswajają. Celowo piszemy zarówno o dziewczynkach,jak i chłopcach – dziewczynki nie dorastają bowiem w próżni i rola chłopców we współtworzeniu świata jest ogromna.
W raporcie zadajemy też pytanie: co takiego dzieje się z dziewczynkami, że na pewnym etapie dorastania przestają się interesować sportem, zaczynają mówić, że są kiepskie z matematyki, porzucają swoje pasje i nadmiernie skupiają się na wyglądzie.
W raporcie staramy się uchwycić te bariery i zrozumieć powody ich ciągłego powracania. Złapanie tego momentu „odpuszczenia”, odpowiednia reakcja i działanie są kluczowe dla powodzenia zmiany społecznej w obszarze wzmocnienia (empowermentu) dziewczynek i kobiet.
Wspierają nas


